Posted by on 1 listopada 2018

Nieco ponad sto lat temu, zaniepokojony potencjalnymi zagrożeniami związanymi z konserwantami żywności, takimi jak formaldehyd, Kongres minął, a prezydent Theodore Roosevelt podpisał ustawę o czystej żywności i lekach. Ustawa miała na celu zapobieżenie wytwarzaniu, sprzedaży lub transportowi skażonych lub niewłaściwie oznaczonych lub trujących lub szkodliwych środków spożywczych, narkotyków, leków i trunków . Urzędem, któremu początkowo powierzono tę odpowiedzialność, było Biuro Chemii Departamentu Rolnictwa. Od tego czasu biuro przekształciło się w Food and Drug Administration (FDA), agencję w Departamencie Zdrowia i Usług dla ludzi (DHHS) odpowiedzialną za nadzór ponad 2 bilionów dolarów w produktach medycznych, żywności i innych dóbr konsumpcyjnych. To, co pozostało niezmienne, jest nadrzędnym celem agencji, według słów Sądu Najwyższego, ochrony zdrowia publicznego. Jako nowy komisarz i główny zastępca komisarza FDA wybrany przez prezydenta Baracka Obamę, chcielibyśmy zapewnić szeroki przegląd tego, jak zamierzamy przyjąć tę rolę.
Instytut Medycyny zdefiniował misję zdrowia publicznego jako spełniające interes społeczeństwa w zapewnieniu warunków, w których ludzie mogą być zdrowi. Aby być zdrowym, ludzie potrzebują dostępu do bezpiecznych i pożywnych źródeł pożywienia oraz innowacyjnych, bezpiecznych i skutecznych produkty medyczne. Zadaniem FDA jest wspieranie tego dostępu i, w ten sposób, promowanie zdrowia, zapobieganie chorobom i przedłużanie życia. Ostateczne mierniki sukcesu FDA powinny odzwierciedlać jej podstawowe cele i wykraczać poza pośrednie środki, takie jak liczba skontrolowanych obiektów lub zatwierdzonych leków.
Pilna potrzeba opracowania i wyprodukowania szczepionki przeciwko wirusowi grypy H1N1 stanowi ilustrację roli publicznej służby zdrowia. Naukowcy laboratoryjni w FDA rozwijają wirusa i wykonają odczynniki do testowania potencjału szczepionkowego, a recenzenci pomogą zaprojektować i nadzorować badania kliniczne, a inspektorzy będą nadzorować jakość procesu produkcyjnego. Sukces agencji zależeć będzie od dostępu narodu do bezpiecznej i skutecznej szczepionki.
Tradycyjnymi narzędziami agencji regulacyjnej są regulacja, zatwierdzanie lub odrzucanie wniosków oraz egzekwowanie. Jako agencja zajmująca się zdrowiem publicznym, FDA powinna zawsze pytać, czy można zapobiec opóźnień w zatwierdzaniu lub problemach bezpieczeństwa – mandat, który wymaga intensywnego i kreatywnego zaangażowania w regulowane branże, grupy pacjentów i konsumentów oraz inne. FDA powinna aktywnie poszukiwać możliwości wspierania nauki w dziedzinach, które reguluje i reagować na zagrożenia dla bezpieczeństwa produktów medycznych i żywności – nawet jeśli te możliwości i zagrożenia wykraczają poza ramy zwyczajowych procedur agencji. Oczekujemy współpracy z innymi agencjami federalnymi i zewnętrznymi partnerami w celu rozwiązania problemów, których agencja nie rozwiąże sama.
W dziedzinie produktów medycznych mówi się, że FDA ma tylko dwie prędkości zatwierdzenia – zbyt szybkie i zbyt wolne. Krytycy zainteresowani pośpiechem wskazują, że narkotyki i inne produkty są ogólnie zatwierdzane na podstawie stosunkowo niewielkich badań i że problemy związane z bezpieczeństwem często pojawiają się, gdy duże grupy są narażone na działanie produktów.
[więcej w: klub aa warszawa, rtg zebow, dentysta kraków sobota ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta kraków sobota klub aa warszawa rtg zebow

Posted by on 1 listopada 2018

Nieco ponad sto lat temu, zaniepokojony potencjalnymi zagrożeniami związanymi z konserwantami żywności, takimi jak formaldehyd, Kongres minął, a prezydent Theodore Roosevelt podpisał ustawę o czystej żywności i lekach. Ustawa miała na celu zapobieżenie wytwarzaniu, sprzedaży lub transportowi skażonych lub niewłaściwie oznaczonych lub trujących lub szkodliwych środków spożywczych, narkotyków, leków i trunków . Urzędem, któremu początkowo powierzono tę odpowiedzialność, było Biuro Chemii Departamentu Rolnictwa. Od tego czasu biuro przekształciło się w Food and Drug Administration (FDA), agencję w Departamencie Zdrowia i Usług dla ludzi (DHHS) odpowiedzialną za nadzór ponad 2 bilionów dolarów w produktach medycznych, żywności i innych dóbr konsumpcyjnych. To, co pozostało niezmienne, jest nadrzędnym celem agencji, według słów Sądu Najwyższego, ochrony zdrowia publicznego. Jako nowy komisarz i główny zastępca komisarza FDA wybrany przez prezydenta Baracka Obamę, chcielibyśmy zapewnić szeroki przegląd tego, jak zamierzamy przyjąć tę rolę.
Instytut Medycyny zdefiniował misję zdrowia publicznego jako spełniające interes społeczeństwa w zapewnieniu warunków, w których ludzie mogą być zdrowi. Aby być zdrowym, ludzie potrzebują dostępu do bezpiecznych i pożywnych źródeł pożywienia oraz innowacyjnych, bezpiecznych i skutecznych produkty medyczne. Zadaniem FDA jest wspieranie tego dostępu i, w ten sposób, promowanie zdrowia, zapobieganie chorobom i przedłużanie życia. Ostateczne mierniki sukcesu FDA powinny odzwierciedlać jej podstawowe cele i wykraczać poza pośrednie środki, takie jak liczba skontrolowanych obiektów lub zatwierdzonych leków.
Pilna potrzeba opracowania i wyprodukowania szczepionki przeciwko wirusowi grypy H1N1 stanowi ilustrację roli publicznej służby zdrowia. Naukowcy laboratoryjni w FDA rozwijają wirusa i wykonają odczynniki do testowania potencjału szczepionkowego, a recenzenci pomogą zaprojektować i nadzorować badania kliniczne, a inspektorzy będą nadzorować jakość procesu produkcyjnego. Sukces agencji zależeć będzie od dostępu narodu do bezpiecznej i skutecznej szczepionki.
Tradycyjnymi narzędziami agencji regulacyjnej są regulacja, zatwierdzanie lub odrzucanie wniosków oraz egzekwowanie. Jako agencja zajmująca się zdrowiem publicznym, FDA powinna zawsze pytać, czy można zapobiec opóźnień w zatwierdzaniu lub problemach bezpieczeństwa – mandat, który wymaga intensywnego i kreatywnego zaangażowania w regulowane branże, grupy pacjentów i konsumentów oraz inne. FDA powinna aktywnie poszukiwać możliwości wspierania nauki w dziedzinach, które reguluje i reagować na zagrożenia dla bezpieczeństwa produktów medycznych i żywności – nawet jeśli te możliwości i zagrożenia wykraczają poza ramy zwyczajowych procedur agencji. Oczekujemy współpracy z innymi agencjami federalnymi i zewnętrznymi partnerami w celu rozwiązania problemów, których agencja nie rozwiąże sama.
W dziedzinie produktów medycznych mówi się, że FDA ma tylko dwie prędkości zatwierdzenia – zbyt szybkie i zbyt wolne. Krytycy zainteresowani pośpiechem wskazują, że narkotyki i inne produkty są ogólnie zatwierdzane na podstawie stosunkowo niewielkich badań i że problemy związane z bezpieczeństwem często pojawiają się, gdy duże grupy są narażone na działanie produktów.
[więcej w: klub aa warszawa, rtg zebow, dentysta kraków sobota ]

Powiązane tematy z artykułem: dentysta kraków sobota klub aa warszawa rtg zebow