Posted by on 28 maja 2018

Odzwierciedlało to niepowodzenie FDA i jej partnerów regulacyjnych w identyfikowaniu ryzyka oraz w ustanawianiu i egzekwowaniu podstawowych kontroli zapobiegawczych. Ujawniło to również niepowodzenie wielu producentów żywności w zakresie odpowiedniego monitorowania bezpieczeństwa składników zakupionych w tym zakładzie. CDC i FDA powinny również ściśle współpracować, aby zidentyfikować obszary potencjalnego postępu w żywieniu. Leseferystyczne podejście do oświadczeń żywieniowych może prowadzić do większej dezorientacji niż do zrozumienia. Współpracując z przemysłem i innymi podmiotami, FDA może wspierać działania mające na celu edukowanie społeczeństwa na temat odżywiania i promowania zdrowej żywności.
Globalizacja nasila wszystkie wyzwania, przed którymi stoi agencja. Z ponad 200 000 firm z całego świata sprzedających żywność, kosmetyki lub produkty medyczne w Stanach Zjednoczonych, ramy zdrowia publicznego stanowią jedyny możliwy sposób ochrony amerykańskiej opinii publicznej. Aby przewidzieć kolejny kryzys importowy, taki jak ten obejmujący skażoną heparynę, agencja powinna ocenić importowane produkty pod kątem ich potencjału wywoływania znaczących problemów.
FDA powinna ułatwiać opracowywanie norm bezpieczeństwa tam, gdzie ich nie ma, a następnie, we współpracy z naszymi międzynarodowymi partnerami, zbudować system o wielu poziomach nadzoru. Bezpieczeństwo musi być wspólną odpowiedzialnością nie tylko producenta, ale także kraju pochodzenia, importera, kraju importującego i finalnego przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw. Niektóre elementy tego systemu, takie jak zasięg międzynarodowy i koordynacja, mogą być szybko wdrożone; inne rozwiną się latami. Po drodze pojawią się nowe wyzwania. W takim przypadku FDA musi reagować na siłę i dostarczać społeczeństwu aktualnych i wiarygodnych informacji.
Rzeczywiście, jednym z największych wyzwań stojących przed jakąkolwiek agencją zdrowia publicznego jest komunikacja ryzyka. Wszyscy akceptujemy małe ryzyko w naszym codziennym życiu, od ryzyka upadku pod prysznicem i urazu głowy do ryzyka wypadku samochodowego w drodze do sklepu spożywczego. Jednym z powodów, dla których rzadko boimy się tych zagrożeń, jest nasze przekonanie, że mamy nad nimi kontrolę. Jeśli chodzi o jedzenie i narkotyki, nawet niewielkie ryzyko może wywołać znaczny lęk i niepokój, zwłaszcza gdy wydają się być poza naszą kontrolą. Jednak wszystkie farmaceutyki mają pewne potencjalne niekorzystne skutki, a wiele surowych produktów żywnościowych może zawierać naturalne patogeny.
Zadaniem FDA jest minimalizacja ryzyka poprzez edukację, regulację i egzekwowanie. Aby być wiarygodnym we wszystkich tych zadaniach, agencja musi często i jasno informować o ryzyku i korzyściach – oraz o tym, co organizacje i osoby fizyczne mogą zrobić, aby zminimalizować ryzyko. Kiedy, podobnie jak FDA, Amerykanie muszą dokonywać wyborów dotyczących leków, urządzeń, żywności lub odżywiania w przypadku braku doskonałych informacji, FDA nie może opóźnić dostarczenia rozsądnych wskazówek – wskazówek, które raczej informują niż powodują niepotrzebny niepokój.
Aby komunikacja ta była wiarygodna, społeczeństwo musi ufać, że agencja oprze się na nauce. Zdajemy sobie sprawę z wagi podejścia do zarządzania, które uwzględnia wiedzę i poświęcenie naukowców zajmujących się karierą FDA. W ostatnich latach agencja walczy z kontrowersjami związanymi z bezpieczeństwem produktów regulowanych, otwierając drzwi do uzasadnionych pytań mediów, opinii publicznej i Kongresu na temat tego, czy interes publiczny jest obsługiwany.
[podobne: olej kokosowy na włosy, olejek moringa, olej makadamia ]

Powiązane tematy z artykułem: olej kokosowy na włosy olej makadamia olejek moringa

Posted by on 28 maja 2018

Odzwierciedlało to niepowodzenie FDA i jej partnerów regulacyjnych w identyfikowaniu ryzyka oraz w ustanawianiu i egzekwowaniu podstawowych kontroli zapobiegawczych. Ujawniło to również niepowodzenie wielu producentów żywności w zakresie odpowiedniego monitorowania bezpieczeństwa składników zakupionych w tym zakładzie. CDC i FDA powinny również ściśle współpracować, aby zidentyfikować obszary potencjalnego postępu w żywieniu. Leseferystyczne podejście do oświadczeń żywieniowych może prowadzić do większej dezorientacji niż do zrozumienia. Współpracując z przemysłem i innymi podmiotami, FDA może wspierać działania mające na celu edukowanie społeczeństwa na temat odżywiania i promowania zdrowej żywności.
Globalizacja nasila wszystkie wyzwania, przed którymi stoi agencja. Z ponad 200 000 firm z całego świata sprzedających żywność, kosmetyki lub produkty medyczne w Stanach Zjednoczonych, ramy zdrowia publicznego stanowią jedyny możliwy sposób ochrony amerykańskiej opinii publicznej. Aby przewidzieć kolejny kryzys importowy, taki jak ten obejmujący skażoną heparynę, agencja powinna ocenić importowane produkty pod kątem ich potencjału wywoływania znaczących problemów.
FDA powinna ułatwiać opracowywanie norm bezpieczeństwa tam, gdzie ich nie ma, a następnie, we współpracy z naszymi międzynarodowymi partnerami, zbudować system o wielu poziomach nadzoru. Bezpieczeństwo musi być wspólną odpowiedzialnością nie tylko producenta, ale także kraju pochodzenia, importera, kraju importującego i finalnego przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw. Niektóre elementy tego systemu, takie jak zasięg międzynarodowy i koordynacja, mogą być szybko wdrożone; inne rozwiną się latami. Po drodze pojawią się nowe wyzwania. W takim przypadku FDA musi reagować na siłę i dostarczać społeczeństwu aktualnych i wiarygodnych informacji.
Rzeczywiście, jednym z największych wyzwań stojących przed jakąkolwiek agencją zdrowia publicznego jest komunikacja ryzyka. Wszyscy akceptujemy małe ryzyko w naszym codziennym życiu, od ryzyka upadku pod prysznicem i urazu głowy do ryzyka wypadku samochodowego w drodze do sklepu spożywczego. Jednym z powodów, dla których rzadko boimy się tych zagrożeń, jest nasze przekonanie, że mamy nad nimi kontrolę. Jeśli chodzi o jedzenie i narkotyki, nawet niewielkie ryzyko może wywołać znaczny lęk i niepokój, zwłaszcza gdy wydają się być poza naszą kontrolą. Jednak wszystkie farmaceutyki mają pewne potencjalne niekorzystne skutki, a wiele surowych produktów żywnościowych może zawierać naturalne patogeny.
Zadaniem FDA jest minimalizacja ryzyka poprzez edukację, regulację i egzekwowanie. Aby być wiarygodnym we wszystkich tych zadaniach, agencja musi często i jasno informować o ryzyku i korzyściach – oraz o tym, co organizacje i osoby fizyczne mogą zrobić, aby zminimalizować ryzyko. Kiedy, podobnie jak FDA, Amerykanie muszą dokonywać wyborów dotyczących leków, urządzeń, żywności lub odżywiania w przypadku braku doskonałych informacji, FDA nie może opóźnić dostarczenia rozsądnych wskazówek – wskazówek, które raczej informują niż powodują niepotrzebny niepokój.
Aby komunikacja ta była wiarygodna, społeczeństwo musi ufać, że agencja oprze się na nauce. Zdajemy sobie sprawę z wagi podejścia do zarządzania, które uwzględnia wiedzę i poświęcenie naukowców zajmujących się karierą FDA. W ostatnich latach agencja walczy z kontrowersjami związanymi z bezpieczeństwem produktów regulowanych, otwierając drzwi do uzasadnionych pytań mediów, opinii publicznej i Kongresu na temat tego, czy interes publiczny jest obsługiwany.
[podobne: olej kokosowy na włosy, olejek moringa, olej makadamia ]

Powiązane tematy z artykułem: olej kokosowy na włosy olej makadamia olejek moringa