Posted by on 28 maja 2018

Ci, którzy martwią się o opóźnienie, prawidłowo mówią, że ludzie cierpiący na choroby zagrażające życiu nie mają czasu czekać. W podejściu dotyczącym zdrowia publicznego uznaje się, że potencjalne dobro nowego produktu medycznego lub polityki musi być zrównoważone z potencjalną szkodą. Niektóre korzyści nie są warte ryzyka; niektóre ryzyka są warte podjęcia. Kluczowe kwestie to stopień dotkliwości danej choroby, dostępność alternatywnych metod leczenia lub interwencji profilaktycznych oraz aktualny stan wiedzy na temat indywidualnych reakcji. FDA musi podejmować trudne decyzje w przypadku braku idealnych informacji. W przypadku produktów leczniczych, ustawa FDA z 2007 r. Wzmocniła zdolność agencji do wprowadzenia ograniczeń w stosowaniu leków w momencie zatwierdzenia, jednocześnie wymagając zgromadzenia dodatkowych danych dotyczących bezpieczeństwa. Narzędzia te umożliwiają FDA zmianę nadzoru regulacyjnego nad produktami, gdy przechodzą od ograniczonego zastosowania w badaniach klinicznych do adopcji w systemie medycznym. Zdolność wykrywania i szybkiego reagowania na sygnały bezpieczeństwa może dać dodatkową warstwę zaufania, aby wspierać wcześniejsze zatwierdzanie ważnych leków.
Na szczęście nie każda akcja FDA jest trudną decyzją regulacyjną, która wymaga równoważenia ryzyka z korzyścią. Współpraca z siostrzanymi organizacjami zdrowia publicznego w DHHS, przemyśle, organizacjami konsumenckimi i pacjentów oraz społeczeństwem doprowadzi do ekscytujących możliwości postępu w dziedzinie zdrowia publicznego.
Zamierzamy ściśle współpracować z Centrami Kontroli i Zapobiegania Chorób (CDC) w celu określenia priorytetowych obszarów wspólnych działań – takich jak reagowanie na nagłe przypadki chorób zakaźnych i wybuchy chorób przenoszonych przez żywność oraz rozwój systemów bezpieczeństwa w celu zapobiegania śmiertelnym przedawkowaniom i lekom interakcje.
Czekamy na współpracę z National Institutes of Health, przemysłem farmaceutycznym i biotechnologicznym, akademickimi ośrodkami medycznymi i uniwersytetami badawczymi, aby przyspieszyć rozwój leków. Naukowcy identyfikują owocne ścieżki badań nad leczeniem chorób wyniszczających, dlatego też organy regulacyjne FDA powinny omówić z nimi poziom dowodów niezbędnych do rozpoczęcia badań na ludziach i ewentualnego zatwierdzenia leczenia.
Aby udostępnić pacjentom ważne nowe terapie, FDA powinna współpracować z Centers for Medicare i Medicaid Services – jednym z największych płatników opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych – jak również z przemysłem oraz grupami pacjentów i konsumentów, aby zbadać sposoby skrócenia czas od zatwierdzenia do zwrotu kosztów. Jedną z pojawiających się szans jest dziedzina medycyny spersonalizowanej, w ramach której agencja powinna współpracować z przywódcami naukowymi nad nowatorskim podejściem do leczenia chorób.
W dziedzinie bezpieczeństwa żywności podejście do zdrowia publicznego zaczyna się od użycia danych w celu zidentyfikowania najbardziej ryzykownych części ogromnego i złożonego systemu. FDA powinna współpracować z Departamentem Rolnictwa i innymi agencjami federalnymi, stanami i innymi władzami w celu ustanowienia nowoczesnego systemu bezpieczeństwa żywności ukierunkowanego na zapobieganie zanieczyszczeniom. Współpracując z Kongresem w celu zmodernizowania przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności, FDA musi starać się budować zabezpieczenia na każdym etapie procesu produkcji i dystrybucji.
Z naszego punktu widzenia niedawny wybuch salmonelli połączony z zanieczyszczonym masłem orzechowym stanowił o wiele więcej niż problem sanitarny w jednym zagrożonym obiekcie
[patrz też: kasetony świetlne, olejek jojoba, olejek arganowy ]

Powiązane tematy z artykułem: kasetony świetlne olejek arganowy olejek jojoba

Posted by on 28 maja 2018

Ci, którzy martwią się o opóźnienie, prawidłowo mówią, że ludzie cierpiący na choroby zagrażające życiu nie mają czasu czekać. W podejściu dotyczącym zdrowia publicznego uznaje się, że potencjalne dobro nowego produktu medycznego lub polityki musi być zrównoważone z potencjalną szkodą. Niektóre korzyści nie są warte ryzyka; niektóre ryzyka są warte podjęcia. Kluczowe kwestie to stopień dotkliwości danej choroby, dostępność alternatywnych metod leczenia lub interwencji profilaktycznych oraz aktualny stan wiedzy na temat indywidualnych reakcji. FDA musi podejmować trudne decyzje w przypadku braku idealnych informacji. W przypadku produktów leczniczych, ustawa FDA z 2007 r. Wzmocniła zdolność agencji do wprowadzenia ograniczeń w stosowaniu leków w momencie zatwierdzenia, jednocześnie wymagając zgromadzenia dodatkowych danych dotyczących bezpieczeństwa. Narzędzia te umożliwiają FDA zmianę nadzoru regulacyjnego nad produktami, gdy przechodzą od ograniczonego zastosowania w badaniach klinicznych do adopcji w systemie medycznym. Zdolność wykrywania i szybkiego reagowania na sygnały bezpieczeństwa może dać dodatkową warstwę zaufania, aby wspierać wcześniejsze zatwierdzanie ważnych leków.
Na szczęście nie każda akcja FDA jest trudną decyzją regulacyjną, która wymaga równoważenia ryzyka z korzyścią. Współpraca z siostrzanymi organizacjami zdrowia publicznego w DHHS, przemyśle, organizacjami konsumenckimi i pacjentów oraz społeczeństwem doprowadzi do ekscytujących możliwości postępu w dziedzinie zdrowia publicznego.
Zamierzamy ściśle współpracować z Centrami Kontroli i Zapobiegania Chorób (CDC) w celu określenia priorytetowych obszarów wspólnych działań – takich jak reagowanie na nagłe przypadki chorób zakaźnych i wybuchy chorób przenoszonych przez żywność oraz rozwój systemów bezpieczeństwa w celu zapobiegania śmiertelnym przedawkowaniom i lekom interakcje.
Czekamy na współpracę z National Institutes of Health, przemysłem farmaceutycznym i biotechnologicznym, akademickimi ośrodkami medycznymi i uniwersytetami badawczymi, aby przyspieszyć rozwój leków. Naukowcy identyfikują owocne ścieżki badań nad leczeniem chorób wyniszczających, dlatego też organy regulacyjne FDA powinny omówić z nimi poziom dowodów niezbędnych do rozpoczęcia badań na ludziach i ewentualnego zatwierdzenia leczenia.
Aby udostępnić pacjentom ważne nowe terapie, FDA powinna współpracować z Centers for Medicare i Medicaid Services – jednym z największych płatników opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych – jak również z przemysłem oraz grupami pacjentów i konsumentów, aby zbadać sposoby skrócenia czas od zatwierdzenia do zwrotu kosztów. Jedną z pojawiających się szans jest dziedzina medycyny spersonalizowanej, w ramach której agencja powinna współpracować z przywódcami naukowymi nad nowatorskim podejściem do leczenia chorób.
W dziedzinie bezpieczeństwa żywności podejście do zdrowia publicznego zaczyna się od użycia danych w celu zidentyfikowania najbardziej ryzykownych części ogromnego i złożonego systemu. FDA powinna współpracować z Departamentem Rolnictwa i innymi agencjami federalnymi, stanami i innymi władzami w celu ustanowienia nowoczesnego systemu bezpieczeństwa żywności ukierunkowanego na zapobieganie zanieczyszczeniom. Współpracując z Kongresem w celu zmodernizowania przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności, FDA musi starać się budować zabezpieczenia na każdym etapie procesu produkcji i dystrybucji.
Z naszego punktu widzenia niedawny wybuch salmonelli połączony z zanieczyszczonym masłem orzechowym stanowił o wiele więcej niż problem sanitarny w jednym zagrożonym obiekcie
[patrz też: kasetony świetlne, olejek jojoba, olejek arganowy ]

Powiązane tematy z artykułem: kasetony świetlne olejek arganowy olejek jojoba